top of page

SHIPPING & RETURNS

1. GENERAL PROVISIONS

  1. These purchase rules, together with the documents specified in these rules, are intended to provide information about UAB “LA CURE D.S.P” (“Seller”) and to set out for persons purchasing goods, services and gift vouchers (“Goods, services, gift vouchers”) in the online store: www.provansokvapai.lt (“Buyer”), the terms and conditions of sale of Goods, services, gift vouchers sold in this online store (“Rules”).

  2. These Rules apply to the conclusion of any agreements between the Seller and the Buyer for the sale of Goods, services, gift vouchers (“Agreement”). Before placing an order for any Goods, services, gift vouchers in the online store, please read these Rules carefully and make sure that you have properly understood them. Please note that before completing the order, the Buyer must agree to these Rules, and if they refuse to do so, the completion of the order and the ordering of Goods, services, gift vouchers is impossible.

2. The SELLER 

  1. The seller is UAB "UAB LA CURE D.S.P", legal entity code 301645708, business address: Didžioji g.33, 01128 Vilnius. Tel. +370 679 25 055, e-mail: townhall@provansokvapai.lt

  2. Seller's bank account details: No. LT357300010107011960 | AB "Swedbank", code 73000; No. LT363500010001023802| Paysera LT, UAB.

 

3. CONCLUSION OF A PURCHASE-SALE AGREEMENT

  1. The Agreement between the Buyer and the Seller is considered concluded from the moment when the Buyer, having formed a basket of Goods, services, gift vouchers in the online store www.provansokvapai.lt, having indicated the requested data, having chosen a payment method and having familiarized himself with the Rules, clicks the "Order" button.

  2. If the formed basket of goods is not paid for within 2 business days, the order will be canceled.

 

4. PIRKĖJO TEISĖS, ĮSIPAREIGOJIMAI IR PATVIRTINIMAI

  1. Pirkėjas turi teisę:

    1. Užsakymo metu pasirinkti apmokėjimo už Prekes, paslaugas, dovanų kuponus būdą:

      1. Apmokėjimą internetu užsakymo metu, naudojantis www.paysera.lt paslaugomis;

      2. Bankiniu pavedimu, pavedimas atliekamas iki 24 val. nuo užsakymo patvirtinimo momento;

      3. Apmokėjimą pristatymo metu kurjeriui grynaisiais ar kortele. Tokiu atveju taikomas papildomas mokestis kurjerių tarnybai;

    2. Užsakymo metu pasirinkti įsigytų prekių pristatymo būdą:

      1. Pristatyti Prekes Pirkėjo nurodytu adresu naudojantis kurjerių LP EXPRESS arba AB Lietuvos Paštas paslaugomis;

      2. Atsiimti Prekes, dovanų kuponus, atlikti paslaugas adresu Didžioji g. 33, 01128, Vilnius.

  2. Pirkėjas įsipareigoja:

    1. Užsakymo formoje pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją. Jeigu registracijos formoje Pirkėjas pateikia netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis Pardavėjas turi teisę anuliuoti Pirkėjo užsakymą ir ištrinti duomenis.

    2. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui sutartą sumą už užsakytas Prekes, paslaugas, dovanų kuponus ir jas priimti.

    3. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje www.provansokvapai.lt sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja laikytis jų bei nustatytų LR teisės aktų reikalavimų.

  3. PARDAVĖJO TEISĖS, ĮSIPAREIGOJIMAI IR PATVIRTINIMAI

    1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės www.provansokvapai.lt teikiamomis paslaugomis.

    2. Jei Pirkėjas bando sąmoningai pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar veikimui, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti ar nutraukti Pirkėjo galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

    3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti šias Taisykles (dėl šios priežasties Registruotiems

    4. vartotojams rekomenduojama kiekvieną kartą atliekant užsakymą susipažinti su Taisyklėmis iš naujo).

    5. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

6. DATA SECURITY

1. When registering in the online store www.provansokvapai.lt, the Buyer must provide correct personal information (name, surname, (company: name, code, VAT payer code) e-mail address, phone number). When purchasing goods, the Buyer must provide additional correct data (full payer's address, full recipient's address, phone, select payment method). The Buyer is responsible for providing correct data. 2. Any information related to personal data and which is registered in the online store www.provansokvapai.lt is considered confidential and not made public.

3. The Buyer has the right to freely change, supplement or delete data at any time.

 

7. PREKIŲ PRISTATYMAS IR SANDĖLIAVIMAS

  1. The Goods are delivered to the address specified by the Buyer using the courier LP EXPRESS or AB LIETUVOS PAŠTO services, or the Buyer can pick them up at the Seller's STORE, Didžioji g. 33, 01128 Vilnius.

  2. The Goods are delivered free of charge using the courier LP EXPRESS services if the price of the Goods is more than 52 EUR (fifty-two euros). If the price of the Goods is less than 52 EUR, the Buyer undertakes to pay an additional delivery fee of 5 EUR. If the place of delivery of the Goods is the Curonian Spit, the delivery fee is agreed individually. Goods in a warehouse or point of sale using the courier LP EXPRESS services are delivered within 1-3 business days. Ordered goods that are not available at the point of sale and in the warehouse are delivered using the courier LP EXPRESS services after individual agreement with the Buyer. The Buyer undertakes to indicate the exact place of delivery of the Goods. The Buyer undertakes to accept the Goods, gift vouchers himself. In the event that the Buyer cannot accept the Goods himself, and the Goods are delivered to the specified address, the Buyer has no right to make claims to the Seller regarding the delivery of the Goods to an inappropriate entity. In the event that the Buyer does not accept the sent Goods, the Buyer must cover the costs of re-delivery and storage.

  3. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

  4. Tuo atveju, jeigu Pirkėjo užsakytos Prekės ar užsakytų Prekių kiekio nėra Pardavėjo sandėlyje sutarties sudarymo metu, apie tai Pardavėjas įsipareigoja pranešti Pirkėjui per 3 (tris) darbo dienas

  5. nurodytu el. paštu ir/ar telefonu. Tokiu atveju Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties ir atgauti sumokėtą kainą arba individualiai suderinti su Pardavėju Prekės pristatymo terminą.

  6. Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas .

  7. Prekės virš 30 kg iškrovimu pasirūpina Pirkėjas. Pagal tarptautinę vežėjų konvenciją Pirkėjas negali reikalauti iš vežėjo įnešti į namus ar darbo vietą prekes, kurių svoris viršija 30 kg.

  8. Užsisakant Prekes, kurių svoris viršija 30 kg., Jūsų patogumui galime pasiūlyti paslaugą - siuntos užnešimas dviejų žmonių pagalba. Paslauga už papildomą mokestį ir tik: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje. Kaina skaičiuojama individualiai priklausomai nuo svorio.

 

8. DOVANŲ KUPONŲ, PASLAUGŲ PIRKIMAS, GALIOJIMAS IR GRĄŽINIMAS

8.1 Dovanų kuponus galima įsigyti www.provansokvapai.lt svetainėje ir fizinėje parduotuvėje: Didžioji g. 33, 01128 Vilnius.

8.2 Dovanų kuponų galiojimo laikas yra nurodytas ant dovanų kupono pirkimo metu.

8.3 Pasibaigus dovanų kupono galiojimo laikui, dovanų kuponas laikomas panaudotu.

8.4. Dovanų kuponas tampa galiojančių kada yra pilnai už jį sumokėta.

8.5. Įsigytą dovanų kuponą galima panaudoti ir prekėms ir paslaugoms.

8.6 Nepanaudojus dovanų kupono per dovanų kupono galiojimo laiką dovanų kuponai laikomi panaudoti, jie nekeičiami, nebepratęsiami ir pinigai už juos nėra grąžinami.

8.7 Už dovanų kuponus sumokėti pinigai nėra grąžinami, išskyrus už internetinėje parduotuvėje įsigytus dovanų kuponus, kurie gali būti grąžinami per 14 dienų nuo jų įsigijimo dienos arba kitais šiose taisyklėse ar teisės aktuose nurodytais atvejais.

8.8 Dovanų kupono grąžinimas atliekamas per dvi savaites nuo prašymo el.paštu: townhall@provansokvapai.lt pateikimo dienos. Grąžinus pinigus už dovanų kuponą, dovanų kuponas anuliuojamas.

8.9 Jeigu dovanų kupono savininkas užsisakęs paslaugą nurodytai datai ir 24 val prieš neįspėjęs nepasirodo paslaugos teikimo vietoje ir nepasinaudoja paslaugomis jam skirtu metu, dovanų kuponas laikomas panaudotu. Dovanų kuponas nekeičiamas ir pinigai už tai negrąžinami.

 

9. PREKIŲ KOKYBĖ, GARANTIJOS, PREKIŲ PRIĖMIMAS

  1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui Prekę, kurios aprašymas yra internetinėje parduotuvėje www.provansokvapai.lt pateiktame Prekės aprašyme, taip pat Pardavėjas užtikrina Prekės atitikimą tokios rūšies ir tokio naudojimo laiko daiktams įprastai keliamiems reikalavimams.

  2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje www.provansokvapai.lt prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių. Kiekvienos parduodamos prekės savybės nurodomos prie prekės esančiame prekės aprašyme.

  3. Priimant siuntą, prašome atidžiai apžiūrėti siuntos pakuotę, jei ji bus pažeista įrašykite "PAKUOTĖ PAŽEISTA" vežėjų įteikimo lape, priešingu atveju Jūs sutiksite, kad gavote nepažeistą pakuotę. Jeigu priėmę nepažeistą siuntą radote prekių neatitikimą (gavote kitą prekę, neatitinkspalva/kiekis/komplektacija ir pan. ) informuokite mus nedelsiant, t.y. per 2 d.d. po prekių gavimo. Tokiu atveju ištaisysime netikslumus nemokamai.

  4. Jeigu pristatyta Prekė turi kokybės trūkumų, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Pardavėją su pretenzija el.

  5. paštu townhall@provansokvapai.lt raštu nurodydamas: 1) Užsakymo numerį; 2) Įsigytos nekokybiškos Prekės pavadinimą; 3) Detalų kokybės trūkumų aprašymą; 4) Prekės fotonuotrauką ar video medžiagą, kurioje matytųsi kokybės trūkumai; 5) Prekės pakuotės nuotrauką.

  6. Pirkėjas kreipdamasis dėl parduotos Prekės kokybės trūkumų taip pat turi nurodyti, kokiu būdu pageidauja pašalinti kokybės trūkumus: 1) Prekė būtų pakeista tinkamos kokybės preke; 2) Atitinkamai būtų sumažinta Prekės kaina; 3) Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus; 4) Grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas.

  7. Pardavėjas gautą pretenziją dėl Prekės kokybės įsipareigoja išnagrinėti per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo pretenzijos gavimo dienos ir atsakymą pateikia Pirkėjo nurodytu el. paštu.

  8. Jei pateikiamos nepagrįstos pretenzijos, Pirkėjas įsipareigoja padengti pardavėjo/gamintojo atstovų atvykimo ar / ir apžiūros išlaidas.

 

10. ATSAKOMYBĖ

  1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

  2. Už Sutarties, sudarytos naudojantis internetine parduotuve www.provansokvapai.lt pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

bottom of page